Gå til hovedindhold

Effektiv indkøbsproces

 

Millum er et indkøbssystem, der håndterer hele Procure-to-Pay (P2P)-processen og dermed dækker alt fra bestilling til betaling, inklusive ESG-funktionalitet.

 

Indkøbssystemet består af mange moduler og funktioner, der gør hverdagen på hotellet, restauranten og kantinen mere effektiv og driften mere rentabel.

Fordele ved at bruge Millum:

 

  • Spar tid og penge. Driv mere effektivt og lønsomt med et komplet indkøbssystem.
     
  • Alt samlet ét sted. Kun én login til alle bestillinger.
     
  • Kvalitet og pris. Sikr aftalt kvalitet til aftalt pris.
     
  • Enklere hverdag. Få adgang til funktioner, der er designet til at gøre administrative opgaver lettere.
     
  • Kontrol. Få fuld kontrol over budgettet med fakturaer og rapporter.
     
  • Allergener og næringsindhold. Få oplysninger om oprindelsesland, næringsindhold, allergener og mere via Matinfo.
     
  • Bæredygtighed. Tag bæredygtige valg, så organisationens egne bæredygtighedsmål kan opfyldes.
     
  • Indsigt. Få overblik og ejerskab over egne data med mulighed for at udtrække rapporter, herunder til klimaregnskab for al indkøb af mad og drikke.

Vi vil meget gerne høre fra dig

Dette kan også interessere dig