Hils på 4 Millum'ere:
Simen arbejder som konsulent og har været hos Millum siden 2013. Hans job består blandt andet i at opsætte indkøbssystemet for nye kunder og assistere eksisterende. Han kender systemet ud og ind, leder et udviklingsteam og deltager i flere projekter. Simen er et af Millums ansigter udadtil, og kan findes på messer og stande. Derudover er Simen selvskreven medlem af arrangementsudvalget, og arrangerer gerne en god fest.
Tanya arbejder som UX-designer og har været hos Millum siden sommeren 2022. Sammen med resten af UX-teamet skal hun optimere brugeroplevelsen af indkøbssystemet. Det gør hun ved at indsamle indsigt og definere, hvilke justeringer der skal foretages for at gøre brugen af systemet mere problemfri. UX er en del af de forskellige udviklingsteams, og arbejder også tæt sammen med frontend-udviklerne.
Linus kom til Millum i 2021. Han arbejder som frontend-udvikler, hvilket betyder, at han programmerer den del af indkøbssystemet, som kunderne ser, altså det, der er i front. Linus samarbejder både med backend og med UX om udviklingsopgaver, der skal udføres, deltager i lanceringer af opdaterede versioner og præsenterer ændringer i systemet, for resten af Millum.
Vivian har arbejdet som KAM hos Millum siden 2012. Hun kendte allerede branchen, og beholdt flere af sine kundekontakter. Vivian fungerer som kontaktperson for flere personer på både køber- og leverandørsiden. Hun bringer også forandringsønsker fra vores brugere til vores interne råd, så vi finder løsninger på udfordringer, de oplever.
Har du lyst til at tale med os?
Job i Millum!
Når du arbejder i Millum, bliver du en del af en mangfoldig gruppe på 37 personer, med forskellige opgaver og interesser. Vi har alligevel to ting til fælles; vores mål om at være Nordens største indkøbssystem for hoteller, restauranter og kantiner og vores mål om at skabe et arbejdsmiljø, hvor alle trives.
Omkring halvdelen af os er rene teknologichefer i IT-afdelingen, mens den anden halvdel består af administration, salg, marketing & design.
Hos os har vi øremærket et budget per medarbejder, der skal gå til kompetenceudvikling. På den måde får vi udviklet os både som virksomhed og som individer. Win-win.
Udover at dele hverdagens arbejde, vil vi gerne dele gode oplevelser. Vi træner sammen ugentligt, stævneudvalget inviterer månedligt til sociale aktiviteter, og vi tager årligt på tur.
Vi tror på, at det er vigtigt for vores miljø at ses i mødelokalet om mandagen, i træningslokalet fredag og i pennetøjet på julebordet.