Gå til hovedindhold

Et sted for effektiv varebestilling som en del af din indkøbsrutine

En af de største fordele ved at bruge et indkøbssystem er, at varer fra alle leverandører er samlet på et sted. Dette forenkler din indkøbsrutine betydeligt. Millum er særligt udviklet til serveringsbranchen og sørger for, at du sparer tid, når du foretager dine varebestillinger.

Af: Mathilde Jelen Danielsen 03.01.2022 09:45

iStock-931275548

Alle leverandører i én indkøbskurv

Ved du, hvilken leverandør der leverer den billigste mælk, den bedste økologiske kylling og de mest slidstærke kokkesko? Er det samme leverandør? Hvis du bruger Millum Procurement, opleves det sådan. Det er ikke tilfældigt, at one stop shops har medvind. I indkøbsportalen finder du dem, som leverer alt fra kød, fisk, grøntsager og krydderier, til drikkevarer og alkohol. Derudover finder du både køkkenudstyr og uniformer og ting, du skal bruge for at indrette en restaurant eller spisesal.

Når du har alt på samme sted, slipper du for at logge ind på flere portaler eller lede i mange kataloger. Du slipper for at sammenligne priser og risikere en ujævn kvalitet. Dermed sparer du tid i hverdagen og får en enklere indkøbsrutine. Du indgår altid aftalerne med leverandørerne selv, men arbejder du i en af de store hotel- eller kantinekæder, eller er medlem af en af indkøbsorganisationerne Nores, NHO Reiseliv Innkjøpskjeden eller GRESS-gruppen, har de forhandlet priserne på plads for dig. På den måde kan du være sikker på, at du får en rigtig og god pris på præcist de varer, du skal bruge. 

En fordel for både indkøber og leverandør

At alle leverandører er samlet på et sted er en fordel for både indkøbere og leverandører. Indkøbssystemet bliver et fælles kontaktpunkt, en slags markedsplads. Det giver både køber og sælger en tryghed og forudsigelighed og bidrager til nye handler mellem parterne.

Millum kender serveringsbranchen og indkøbsrutinerne godt

Millum leverer et indkøbssystem særligt rettet mod hoteller, restauranter og kantiner. Vi kender branchen godt nok til at vide, at det ikke er administrative opgaver, som skal tage længst tid i et køkken. Derfor udvikler vi stadig funktioner, som skal forenkle hverdagen for både dem, som leder og dem, som arbejder i et storkøkken. Lang erfaring og en tæt kundedialog giver os den indsigt, der skal til for at udvikle de værktøjer, branchen faktisk har brug for.